Problemy domów opieki z koronawirusem

Dodany
2020-03-20 15:09
przez Zenobia
Niestety ale obecna trudna sytuacja spowodowana koronawirusem wprowadziła do domów opieki straszne niedoodności :(
Nie dość, że nie ma absolutnie żadnych odwiedzin , nawet przez najbliższych to mnóstwo domów nie przyjmuje wcale nowych pensjonariuszy. To ogromny problem dla wielu rodzin... Ciężko sobie nawet wyobrazić tak trudną sytuację seniorów, rodzin pozbawionych prawa odwiedzin swojej matki czy ojca ale też właścicieli domów seniora, którzy muszą całkowicie przeorganizować pracę swoją oraz całego personelu. Braki w pracownikach są straszne. Pociąga to za sobą szereg następstw niestety tych negatywnych.... Brak słów :(
Dodany
2020-03-24 10:14
przez Jolanta
Oj tak Pani Zenobio... to co się teraz dzieje to jakiś koszmar :( sama miesiąc temu chciałam oddać mamę chorą na Alzheimera do domu opieki. Potem wybuchła ta straszliwa epidemia i wszystko pokrzyżowała... Sama pracuję jako opiekun medyczny w szpitalu, sama nie daję rady w domu bo mieszkamy tylko we dwie, a żyć z czegoś trzeba...A nie mam pewności, że jak wyjdę do pracy to nie zrobi sobie krzywdy lub nie puści mieszkania z dymem. Jestem załamana :(
Dodany
2020-04-25 01:41
przez MieszkaniecDPS
Mieszkam w DPS ostatnio zmarły trzy osoby myślę a nawet jestem pewien że to przez wprowadzenie zakazu odwiedzin właśnie te osoby były bardzo często odwiedzane przez rodziny kilka razy w tygodniu po wprowadzeniu zakazu gasły w oczach z tęsknoty i braku rodzinne troski .
Dodany
2020-09-20 13:58
przez Lolus
Wydaje mi się że za bardzo wszystkich jedna miara Państwo opiniuja
Są Domy warte zainteresowania
Są Domy w których Seniorzy są traktowani z szacunkiem
Są Domy w których mimo tej okropnie sytuacji Personel starą się jak może by odbywały się odwiedziny w bezpiecznej odległości i z zachowaniem zasad bezpieczeństwa
Sam znam Taki Dom