Bransoletka Życia "Comarch WristBand"

Natychmiastowy kontakt z przypisanymi numerami telefonów, pomiar pulsu oraz lokalizacja użytkowników to kilka z możliwości, które daje Bransoletka Życia. Usługę dedykujemy klientom indywidualnym oraz biznesowych, współpracując różnymi placówkami, w tym z domami opieki. Bransoletka Życia to cyfrowy opiekun dostępny zawsze pod ręką. Usługa teleopieki dedykowana jest głównie osobom starszym, niesamodzielnym, a także pacjentom przewlekle chorym, umożliwiającym natychmiastowe uzyskanie pomocy w sytuacji zagrożenia.

Korzyści dla pacjenta i jego bliskich:
• Opieka Centrum Zdalnej Opieki Medycznej - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (także w dni świąteczne)
• Odciążenie opiekunów osób starszych - dodatkowe wsparcie dla osób, które opiekują się seniorami
• Skrócenie czasu reakcji na sytuacje zagrożenia życia - natychmiastowa reakcja w przypadku złego samopoczucia pacjenta

Możliwe modele współpracy
1. Bransoletka Życia Comarch Wristband + aplikacja Comarch CareMate + Centrum Monitoringu Comarch

Wykorzystuje urądzenie, które podopieczny ma zawsze przy sobie, informujące o lokalizacji, wartości poglądowego tętna, umozliwia połączenia głosowe z wybranymi numerami oraz nagły kontakt SOS w przypadku sytuacji zagrożenia. Informacje mogą być śledzone przez opiekuna, poprzez aplikację Comarch CareMate, a nagłe sytuacje, wymagające pomocy ratownicznej, angażują ratowników Centrum Monitoringu Comarch.

2. Bransoletka życia Comarch Wristband + aplikacja Comarch CareMate
Monitorowanie bezpieczeństwa podopiecznego, dokonywane jest za pomocą aplikacji na telefon Comarch CareMate, do której dostęp ma opiekun oraz współopiekunowie seniora. Informacje o lokalizacji, możliwości połączeń głosoywch, notyfikacje w przypadku wciśnięcia guzika SOS, otrzymywane są przez wspomnianą aplikację. Ten model współpracy nie angażuje Centrum Zdalnej Opieki Medycznej.

3. Bransoletka Życia Comarch Wristband + Aplikacja CareMate + Platforma e-Care
Model rekomendowany placówkom medycznym oraz Domom Opieki, którym Comarch udostępnia tą samą platformę, z której korzystają ratownicy Centrum Monitoringu Comarch. Dzięki temu placówka może stworzyć swój własny oddział ratowniczy, a wszelkie informacje pochodzące z urządzenia będą przetwarzane przez platformę 24/7/365. W przypadku sytuacji zagrożenia to pracownicy placówki, będą odpowiedzialni za zorganizowanie pomocy podopiecznemu.
Funkcje urządzenia
• Przycisk SOS – możliwość wezwania natychmiastowej pomocy przez podopiecznego i podjęcia szybkiej akcji ratowniczej
• Zdalny wgląd w dane – możliwość monitorowania parametrów poprzez aplikację Comarch CareMate oraz platformę Comarch e-Care
• Monitorowanie poglądowego tętna
• Geolokalizacja podopiecznego
• Możliwość monitorowania kilku podopiecznych jednocześnie
• Połączenia telefoniczne
• Informacje nt poziomu naładowania urządzenia
• Informacje o zdjęciu Bransoletki przez podopiecznego
• Ważne komunikaty głosowe oraz notyfikacje

Skontaktuj się z nami, żeby uzyskać dokładne informacje:
https://www.comarch.pl/healthcare/produkty/zdalne-uslugi-opiekuncze/formularz-kontaktowy-klient-biznesowy/


Copyright © 2001-2024 by POINT GROUP Marek Gabański Wszelkie prawa zastrzeżone.